widgets

19/05/11

CINTA,CINTA.DAN CINTA LGI...

HAHA........ok Hrnie dora x da keje..jd rjin2 ckit nk menulis kt blog n..gigih u.......
ok3...if korang tgok tjuk ea msti mnmbulkan tnda tnya right??
and msti dlm hte korang..asyik2 cinta.....kan3..haha tpu la dlm hte x da cnta....mcm ayt mat sempit tu..dlm hte ada taman.......tp pstikan tman tu x da musim kmarau ok...ok2..sperti dlm gmbr bwh n....cuba fhmikan ayt ea....




ha nmpk x????lau x nmpk meh kte translatekan dlm bhasa mlayu.....ececeh.baik dora nk translate kan..haha tatatintinbekbek btul.....
ptame gmbr tu gmbr pyung ye adq2,akq2,hahaha...(ceh maen2 lak...) k2..kte syes2

ketika ada yang berubah di sekitar kita,
dan dunia tampaknya lebih cepat.
jangan lupa, aku akan tetap di samping anda.
jadi ketika anda melihat ke depan untuk mengubah masa depan.
atau berfikir tentang bagaimana masa lalu dulu.
jangan lupa untuk melihat di samping anda,
kerana itulah di mana anda akan menemukan saya mencintai anda
dengan semua di dalam hati saya.
itu satu hal yang boleh bergantung
yang tidak pernah akan berubah
  
wah3...ayt x leh bla..mleleh hgus..hahaha..korang ada??ayt n sperti brkata...seseorang tu tetap syg seseorang tu and x kn brubh..
wah2..mndalam ayt n......tp cuba kte fkir...ble seseorg tu dh dpt org lbh baek..mampu ke ea mnoleh memandang kte n??x da kn..tu org zman skrg la....yela smua nk yg cntik...haaha laki2 jgn trase k...(ptutpun)hekhek...awk3..and awk................x smstinye cntik and kaye..tu leh kekal slamenye....nanti dh tua..kdut2 gak..hrta tu lak x le bwh mti....ingt2 la ye.........biar kte n mskin and hodoh jnji hte msti baek.........
x smua perfect right!!



ok2 n ada lg stu wllpaper...x pe...dora akn translate dlm malay gak...
k.....mula dr hte yg kri k.......................


 i love you,
saya ingin bersamamu,
kerana saya boleh melihat awk,
saya boleh rasa awk,
saya boleh melihat awk,


saya ingin bersamamu,
kerana
saya boleh menyentuh awk,
saya boleh memeluk awk,
saya boleh menciummu,

saya ingin bersamamu,
kerana
saya bisa tertawa dengan awk,
saya boleh menangis dengan awk,
saya boleh tersenyum pada awk.

saya ingin bersama awk
kerana

I LOVE YOU

yah!! inilah ayt ygslalu diungkapkan dkt pasangan.......untuk psangan sggup lakukan ape sja....
tp bringt2......BOLEH PNDANG2,JGN PEGANG2,DUDUK RENGGANG2,BRTMBAH LOVE...
haahhaa.tatayok.............
mklumlah..elak dr mksiat..(ish bsa mulut dora n)
an3...btulkn...........lau rasa nk touch2 n..ha nkah cpt2..kwen kmudian..hahaha....
jgn kwen dulu nkah kmudian.........trblik qo kang..hahaha.....
tdk dnafikan rmaje skrg sggup bri ape sja untuk cnta..trmsuk la tubuh body kan.............ceh...nk sound trus n.......... adq2.......lau dh gtl sgt mntk mak ayh nkah kan awk tu cpt......jgn sng2 bg tbuh bdn tu dkt org..
ti awk yg nyesal............adq2..owg laki n mse kwin ti x nk cr is3 yg no virgin dh...diowg buang org x da virgin n....diowg nk kwen dgn gdis suci je..... ingt2 la ye(x smua laki)maaf la ye...sy n x da insuran...
jgn sng2 sdkahkn mruah...lau diowg gatal pjuk rayu..say NO!! TBUH SY HNYE UNTUK SUAMI SY YG SAH!!!SY BKN PMPUAN BDOH YG SNG2 NK BG BDN DKT LELAKI MURAHAN SPERTI AWK!!
ayt pdaaaaaaasssssssssssssssss~ hahaha...sape ajr??akq ajr....... akq juga ingtkan dri akq juga.......jgn dh kne btg hdung sndri bru nk nyesal...................x da mknenye ye................jd mse cpl2..ngt2 la ye.........lau bole elakkn bnda yg x elok.....
ti ada pula..yg nyanyi KLAU KMU BRDUA AQ YG KTIGA..HAHAHHAHA~
EEEE~tatutnye..........eeeeeee.........lau leh..syuh3 kan yg ktiga tu....


WLLPAPER TRAKHIR N...........PNDEK AYT EA..... 




hahaha.......korang msti fhm..ayt sng n........jtuh cinta lgi............
ha jtuh2 gak..tp jgn smpai jtuh usus limpa lak...........cntikkn gmbr gurl n...wiiiiiwiiiit~ ayu je........
hahaha.gmbr n mls la nk ungkapkn 
pkir2 la sndri ye...........heheheheehhe


 ajiosajinamoto~
 
 
 
 
doraemon :)




 




Tiada ulasan: